شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر-راهبرد معاصر

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

زنی ۷۲ ساله که توسط شوهرش مواد مخدر مصرف کرده بود تا ۵۰ مرد در حالت بیهوشی به او تجاوز کنند، شجاعانه از حق ناشناس‌ماندن خود چشم‌پوشی کرد و به همراه مردانی که از رابطه جنسی با او فیلمبرداری کردند در دادگاه حاضر شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۲۵۶۲۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک زن فرانسوی که شوهرش پس از بیهوش‌کردن او با مواد مخدر و دارو، به ده‌ها مرد غریبه اجازه تجاوز به همسرش را داده بود، با انصراف از حق ناشناس‌ماندن خود، در دادگاه حاضر شد.

ژیزل پ. ۷۲ ساله، در روز افتتاحیه دادگاه دومینیک پ. ۷۱ ساله در آوینیون، در حالی که سه فرزندش او را همراهی می‌کردند، در دادگاه ایستاد.

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

او متهم است که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ یک حلقه تجاوز بیمارگونه را سازماندهی کرده و از طریق یک انجمن آنلاین، تعداد زیادی مرد را به خانه‌اش در مازان در نزدیکی آوینیون دعوت کرده و فیلم‌هایی از آنها گرفته که در حال تجاوز به همسرش هستند.

پلیس شمار کل تجاوز‌ها را ۹۲ مورد توسط ۷۲ مرد اعلام کرده که از این تعداد ۵۱ نفر شناسایی شده و در کنار متهم اصلی که یک کارمند سابق شرکت برق فرانسه EDF است، محاکمه می‌شوند.

به گفته وکیل ژیزل استفان بابونو، قاضی راجر آراتا اعلام کرد که تمام جلسات دادگاه علنی خواهد بود و این موضوع به ژیزل اجازه داد تا خواسته خود برای «انتشار کامل تا پایان» دادگاه را به دست آورد.

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

به گفته وکیل دیگری به نام آنتوان کامو، ژیزل با توجه به ماهیت جرایم ادعایی شوهرش، می‌توانست دادگاهی پشت در‌های بسته را انتخاب کند، اما این دقیقا چیزی بود که مهاجمان او می‌خواستند. با این حال، دادگاه برای ژیزل یک تجربه وحشتناک خواهد بود.

کامو گفت: «برای اولین بار، او باید با تجاوزاتی که طی ۱۰ سال تحمل کرده بود، روبرو شود»، و افزود که موکلش «هیچ خاطره‌ای» از این سوءاستفاده‌ها ندارد و در سال ۲۰۲۰ از آنها مطلع شده است.

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

این زوج در سال ۱۹۷۱ با هم آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند و سه فرزند مشترک دارند.

ژیزل قبلاً گفته بود که شوهرش از او خواسته که سویینگ را امتحان کند، درخواستی که او رد کرد.

اما او همچنین شوهرش را به عنوان یک مرد خوب با تمایلات جنسی عادی توصیف کرده بود.

پسر بزرگتر آنها گفت که هیچ چیزی در رفتار پدرش نشان از انحراف ندارد و او همیشه نقش خود را به عنوان پدر به خوبی ایفا کرده است. در حالی که دخترشان نیز به طور گرم از حضور پدرش در زندگی خود در دوران کودکی یاد کرد.

کمپین وحشتناک سوءاستفاده جنسی که توسط دومینیک پ. طراحی شده، گفته می‌شود در سال ۲۰۱۱ آغاز شده، زمانی که این زوج نزدیک پاریس زندگی می‌کردند و پس از آن که در دو سال بعد به مازان نقل مکان کردند، ادامه یافت.

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

پلیس تحقیقات خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد، زمانی که دومینیک پ. توسط یک نگهبان امنیتی در حال فیلم‌برداری مخفیانه از زیر دامن سه زن در یک مرکز خرید دستگیر شد.

پلیس اعلام کرد که صد‌ها عکس و ویدیو از همسر او را در کامپیوترش پیدا کرده که به وضوح بیهوش بوده و بیشتر در حالت جنینی قرار داشته است.

گفته می‌شود تصاویر نشان‌دهنده ده‌ها تجاوز در خانه زوج در مازان، روستایی با جمعیت ۶۰۰۰ نفر است که تقریباً ۲۰ مایل از آوینیون در پرووانس فاصله دارد.

تحقیقات همچنین چت‌هایی را در سایتی به نام coco.fr که از آن زمان توسط پلیس بسته شده، نشان داد که او از طریق آن، غریبه‌ها را برای آمدن به خانه‌شان و داشتن رابطه با همسرش استخدام می‌کرد.

دومینیک پ. بعد‌ها به محققان اعتراف کرد که به همسرش دارو‌های آرام‌بخش قوی، به ویژه تمستا، یک داروی کاهش‌دهنده اضطراب، می‌داده است.

به گفته دادستان‌ها، شوهر در تجاوزات شرکت کرده، آنها را فیلم‌برداری کرده و با استفاده از زبان تحقیرآمیز دیگر مردان را تشویق کرده است.

در جلسات قبلی، او توضیح داد که چگونه اقدامات احتیاطی مختلفی را انجام داده تا همسر یا خانواده‌اش از این اعمال تاریک آگاه نشوند.

رسانه فرانسوی «لو پوئن» گزارش داد که دومینیک پ. قوانین سخت‌گیرانه‌ای را بر هر یک از مردانی که برای تجاوز به همسرش دعوت کرده بود، اعمال می‌کرد: بدون عطر یا تنباکو، ناخن‌ها کوتاه و تمیز، دستانشان ابتدا زیر آب گرم شسته شود تا خطر بیدار کردن قربانی کاهش یابد.

مهاجمان چند دقیقه مانده به خانه زوج ماشین خود را پارک می‌کردند و در آشپزخانه لباس‌هایشان را درمی‌آوردند. هیچ پولی رد و بدل نمی‌شد.

متهمان به تجاوز شامل یک راننده لیفتراک، یک افسر آتش‌نشانی، یک رئیس شرکت و یک روزنامه‌نگار بودند.

برخی از آنها مجرد، برخی دیگر متأهل یا مطلقه و برخی هم مردان خانواده بودند. اکثر آنها فقط یک‌بار شرکت کردند، اما برخی تا شش بار در این جنایات حضور داشتند.

دفاع آنها این بوده که آنها فقط به یک زوج لیبرتی کمک کردند تا تخیلاتشان را به واقعیت تبدیل کنند، اما دومینیک پ. به محققان گفته که همه می‌دانستند که همسرش بدون آگاهی خود دارو خورده است.

یک کارشناس گفت که وضعیت او «بیشتر به یک کما شباهت داشت تا خواب.»

شوهر به دادستان‌ها گفت که فقط سه مرد پس از ورود سریع خانه را ترک کردند، در حالی که دیگران به داشتن رابطه جنسی با همسرش ادامه دادند.

وکیل او بئاتریس زاوارو گفت: دومینیک پ؛ که گفته بود در نه سالگی توسط یک پرستار مرد مورد تجاوز قرار گرفته، آماده است تا با «خانواده و همسرش» روبرو شود.

زاوارو در مصاحبه‌ای با خبرنگاران صبح دوشنبه گفت: «او از کاری که انجام داده شرمنده است، این غیرقابل بخشش است»، و افزود که «این پرونده «شکلی از اعتیاد» است. خط مشی موکل من این است که او آنچه انجام داده را به رسمیت می‌شناسد و از ابتدای کار تاکنون ذره‌ای اعتراض نکرده است.».

شوک در فرانسه | ۵۱ مرد به این زن ۷۲ ساله تجاوز کرده و از او فیلم گرفتند | اجیر کردن مردان برای تجاوز به همسر! + تصاویر

اما این دادگاه ممکن است آخرین دادگاه او نباشد.

متهم همچنین به یک قتل و تجاوز در سال ۱۹۹۱ متهم شده که آن را انکار می‌کند و یک تلاش برای تجاوز در سال ۱۹۹۹ که پس از آزمایش DNA به آن اعتراف کرد.

کارشناسان گفته‌اند که این مرد به نظر نمی‌رسد که بیمار روانی باشد، اما در ارزیابی‌هایی که در اسناد دادگاه گنجانده شده، نتیجه‌گیری کرده‌اند که او نیاز به احساس «همه‌قدرتی» بر بدن زنانه داشته است.

این دادگاه شوکه‌کننده قرار است تا ماه دسامبر ادامه یابد. / العین فارسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده